人気ブログランキング | 話題のタグを見る

前半、後半

Small talk
Today is Wednesday, 18th,

On saturday I made Madeleine at my kids' cooking class. After that my friends and I played tag. It was a fun time. I gave the Madeleine to my mom and dad. They said it was yummy, so I was happy.

Today I played dodgeball in P.E. class. The first half I didn't get hit, but we lost a game. The 2nd half, my teacher joined my team, so we won a game. It was fun.

ORT: The Dragon Tree
Reading
タイムを計りました。
Comprehension
内容を理解しているかどうか確認しました。
イラストの絵の名前を質問しました。答えはconvertable, fishing pole, track, rain shoes, hang glider,
Kari先生は雨靴のことをガラッシューズと言うそうです。辞書にはありませんでした。

Game: Spelling game
各自26〜29個綴ることができました。
by teddybearclub | 2011-05-18 20:23 | W4:00(P3-4)