人気ブログランキング | 話題のタグを見る

冬休みの話

Small talk
Today is Wednesday, January 11th.

On December 23rd I went to Ebina with my friend. We took a picture at Print Club. We took 6 pictures-One was a model pose. 3 were jumping shots. Afterwards we went to an accessory shop. I bought a cute cell phone cleaner. We heard Exile performing so we ran to see but found out it was only a cover band. Some of the performers were fat. I was shocked, but I enjoyed Print Club.
プリクラで写真を撮った話をしてくれました。モデルポーズを教えてくれるプリクラがあって面白かったそうです。ジャンプして撮った写真も面白かったそうです。ピーチクラブというお店でもじゃくんという携帯のクリーナーを買ったそうですが、それを筆箱につけていたので、試しに携帯の画面を拭いてみたら本当に綺麗になりました。(わたしも買おうと思いました)

I went to London, Barcelona and Paris with my family. In London, we went to Big Ben, rode the London eye, visited Buckingham Palace, shopped at Harrods and enjoyed the National Science Museum. I only said "sorry" and "Thank you". We also went on a soccer stadium tour. It was fun. I was surprised at how loud Big Ben was.
ヨーロッパ3カ国に行ってきた話をしてくれました。長くなるので今回はロンドン編。
バッキンガム宮殿の衛兵の様子を真似してみせてくれました。次回のバルセロナ編も楽しみです。

ORT: Village in the snow

Oxford Reading Tree: Stage 5: Storybooks: Village in the Snow

Roderick Hunt / Oxford University Press


Reading
2ページずつ交代で2回読む練習をしました。

Craft: Calendar January, 2012
1日はNew Year's Day
9日はComing-of-Age Day
とカレンダーに書き入れました。
by teddybearclub | 2012-01-11 20:39