人気ブログランキング | 話題のタグを見る

居酒屋メニュー

Small talk
Today is Monday, November 14th.

On Saturday I went to a pub with my family. I ate octopus with wasabi. I liked it! I had sparkling water to drink. We had a coupon, so that is why went to this restaurant.
居酒屋さんのようなところに行ったというので、英語ではpubにしました。鳥の軟骨も食べたという話で、軟骨は英語で何かを調べました。gristleでした。アメリカ人の先生は「それを食べるの?」とちょっと驚いていました。また子どもがなぜ居酒屋に行ったの??と不思議そうに聞いたので、クーポンがあったからだと答えていました。文章に織り込みました。

On Sunday I went to a book store with my mother. I purchased a fiction novel. I started reading it and I like it! This weekend, I also watched "Goblin's family" on TV.
妖怪人間ベムを見たそうです。英語ではなんと言うのでしょう?Goblin's familyではちょっとおかしいでしょうか?

ORT: Kipper and the Giant
Reading
発音をチェックしました。thの発音を直しました。

Story: Leaf Trouble

Leaf Trouble

Jonathan Emmett / Chicken House Ltd



Game: Word chain game
by teddybearclub | 2011-11-14 20:14