人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Shao-mai

Small talk
On Monday I played a game with my family. It was fun!

Today I ate school lunch in the lunch room. I ate Chapuche, wakame-soup, tomato, orange, shao-mai and milk. It was yummy.
*韓国料理のチャプチェという料理が出たそうです。スペルがわからなかったのでChapucheとしました。シュウマイはShao-maiと辞書にありました。
*チャプチェはアルファベットではjapchaeと綴るそうです。
On Sunday I went ice skating with my boy scout group. It was fun!

ORT: Nobody wanted to play
Check word cards

Story: The Biggest Valentine Ever

Craft: Valentine card
男の子だけのクラスなのですが、「可愛いの作ってやるよ~~」と一生懸命作っていました。(笑)
Will you be My Valentine?という言葉は気持ち悪いから書かないそうです。(笑)
Happy Valentine's Day!!と書いていました。
by teddybearclub | 2007-02-07 21:50 | W4:00(P3)