人気ブログランキング | 話題のタグを見る

創立記念日

Small talk

On Saturday I uninstalled old software and installed new software on my computer. I changed to Microsoft Windows 7. I download games and played them. It was exciting!

インストールしたり、インストールしたものを削除したり、もう子どもが自分でできてしまう時代なんですね。

On Fraiday our school celebrated their foundation day so we had no classes. I went to the bowling center with my friends. we played 3 games. My best score was 128. I was happy!

創立記念日ってどういえばいいの?ということで、創立記念日をお祝いしたということを言いたいのかと思いましたら、創立記念日だったので、学校がお休みだったということが言いたかったのでした。そこで、このように表現することにしました。

Calvin & Hobbes
想像力たくましいCalvinには、つい笑ってしまいます。今日の話は字よりもイラストがストーリーを語っていました。

Craft: Valentine's Day card
for Father, Mother, Donna and .....
by teddybearclub | 2008-02-04 22:44 | M6:00(P6.J1)