人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Stein's gate

Small talk

Today is Monday, March 1st.

I'm wearing a black pirates sweatshirt and green cargo pants.
On Saturday I studied computer programming. I learned Excel. I entered words and numbers on the spreadsheet. It was interesting. On Sunday I studied Excel programming again. It was difficult to remember some words.
コンピューター用語は難しくて、英語で説明するのが大変そうでした。

I'm wearing grey Adidas sweatshirt and blue jeans.
On Saturday and Sunday I went to my friend's house. We played video game and Mahjong. Stein's gate was the video game. we played. It was very interesting.
シュタインズ・ゲート(運命石)というゲームだそうです。シュタインはアインシュタインと同じスペルかなと言って、その単語を当てました。合っているかはわかりませんが、スペルを考えて、当てはめてみると言うのがなかなかいいなぁと思いました。

ORT: The Lost key
Reading

Game: Word association game
by teddybearclub | 2010-03-01 21:32 | M6:00(J1,2)